17 de març del 2013

INTERCLUBS FEMENÍ 2013, 3a PROVA


No sé que em passa aquest any però no estic gens inspirada, cada vegada escric el resum de la jornada més tard i és més curta. No sé si és  cosa de l’edat o que esgoto les idees en els mails a l’equip.  De totes formes com em vaig comprometre a mi mateixa escriure alguna cosa després de cada prova, allà vaig.
.
Què té Papalús  que fa que totes juguem més nervioses del habitual? Pues simplement molts arbres i uns greens que de plans no en tenen res. El proper dia portaré una petaca amb til·la o millor amb  alguna beguda alcohòlica , a veure si  aconseguim calmar-nos una mica i de pas espantem els sockets.

Ja hem superat l’equador de la temporada, i amb ell la prova més difícil de l’any, a partir d’ara tot és baixada i segur que ho farem millor o al menys ho intentarem.
  
Classificació de la zona Est

CLASS. JORNADA SCRATCH

CLASS. JORNADA HANDICAP

1
PAPALÚS FEMENÍ
1
PAPALÚS FEMENÍ
2
FRANCIAC BLAU
2
CAN PASCUAL FEM.
...

...

9
MAS GURUMBAU
...

...

10
MAS GURUMBAU
11
FEM GUALTA
11
PLATJA D’ARO


CLASS ACUMULADA SCRATCH

CLASS. ACUMULADA HANDICAP

1
FRANCIAC BLAU
1
FRANCIAC S.FACTORY
2
CASTELLÓ FEMENÍ
2
PAPALÚS FEMENÍ
...

...

9
MAS GURUMBAU
...

...

10
MAS GURUMBAU
11
FEM GUALTA
11
ST. CEBRIÀ MADUIXA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada