20 de juny del 2012

TROBADA FINAL DE TEMPORADA - 17 DE JUNY 2012


 O de pre-estiu o final de primavera , o del que sigui, qualsevol excusa és bona per fer una partida de pitch&putt i un dinar
Total, que aprofitant el torneig “El Rincón del Sibarita”  un dels millors tornejos que és fan a Catalunya, per no dir el millor, hem fet la trobada de final de temporada.
No havia vist mai tanta dona en un torneig, exceptuant llògicament el Campionat de Catalunya i el Interclubs Femení. Margarita si us plau, la pròxima vegada no deixis apuntar a les noies que no siguin del nostre equip, que l’hem de guanyar una de nosaltres. Sort que almenys la Maritxu es va emportar el pernil de l’aproximació, que per cert ens agradaria tastar... Ja tenim motiu d’una altra trobada, jo ja portaré el oli pel pa amb tomàquet i el vermut per l'aperitiu.
Després del torneig una bona colla varem anar a dinar a la Ferreria de Tona, la taula semblava d'un casament, encara que em sembla que faltaven algunes noies...., i no miro a ningú.
A la tarda alguns dels addictes a aquest joc vam tornar a Mas Gurumbau per fer la segona partida del dia. Del equip femení només érem la Montse i jo, he de dir que em va guanyar i per tant em va tocar pagar el beure.

Bones vacances a totes i aprofiteu per entrenar fort, que com ha dit alguna el 2013 serà el nostre any.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada